×

Пратите Palo.rs на Facebook

SEDITE na poslu, kod kuće, u autu, na kafi sa prijateljima... Da li ste se zapitali koliko sati provodite u sedećem položaju i koliko je to štetno? Takozvani kancelarijski sindrom iz dana u dan tiho uzima danak, a specijalista ortopedske hirurgije i profesor fizičke kulture dr Duško Spasovski naglašava da posledice dugog sedenja možemo da sprečimo ili ublažimo tako što ćemo naterati sebe da češće ustajemo na radnom mestu. - Iskoristite svaku priliku da napravite nekoliko koraka, a idelno bi bilo da to činite na 10-12 minuta, makar na tri-četiri sekunde - kaže, za "Novosti", dr Spasovski. - Recimo, namestite štampač na nekoliko koraka od vas i budite udaljeni od vrata bar tri metra kako biste naterali sebe da prekinete sedenje. Posle 12 minuta mogu se registrovati prve male posledice dugotrajnog sedenja. Najviše strada balans mišića oko zgloba kuka, a bolne tegobe se javljaju u donjem delu leđa. Zabluda je da je to posledica pritiska...

   ·   pre 10 dana 13 sati  ·   

www.novosti.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

 
 

Srodne Teme

    Kategorija: Žena

    Žena

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane