×

Пратите Palo.rs на Facebook

Upravo su navedeni trendovi gigantu kozmetike pomogli u rastu prodaje od čak sedam odsto u prvoj polovini ove godine, a zabeležen je i skok prihoda od 12 odsto na otprilike 2,9 milijardi evra. Zagađenje u gradovima utiče na oštećenje kože i kose zbog čega kozmetičke kompanije zadovoljno trljaju ruke, budući da raste prodaja šampona, regeneratora, hidratantnih krema i sličnih artikala, prenosi novac.hr. Uz to, kako kaže Agon, život u gradu sa sobom donosi puno izlazaka i druženja što potrošače podstiče da koriste još više proizvoda za ulepšavanje. Pritisak na mlade da budu što sličniji sebi na svojim ulepšanim fotografijama objavljenim na Instagramu i drugim društvenim mrežama poslednjih godina veoma pozitivno utiče na prodaju u kompaniji. "Ako koristite filtere da bi izgledali bolje na internetu, morate nešto učiniti i u stvarnom životu da bi izgledali bolje. Stoga koristite više kozmetike, više šminke, vodite više računa o licu i...

   ·   pre 26 dana 21 sati  ·   

www.b92.net

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

 
 

Srodne Teme

Kategorija: Lepota

    Žena

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane