Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Jedan od najčešćih saveta koji možeš čuti je da pojedeš onoliko hrane koliko ti je potrebno da se osećaš sitom. Međutim, svenamirnice nisu iste i jednako ne uzrokuju osećaj sitosti. Paprimer, da bi se osećala sitom, trebala bi jesti količinu pilećih prsa koja odgovara unosu od 200 kcal, dok bi za isti učinak trebala pojesti količinu čokoladne torte energetske vrednosti 500 kcal. Dakle, neke namirnice jednostavno bolje i brže zadovoljavaju osećaj gladi. Takve namirnice imaju nekoliko karakteristika: veliki volumen – istraživanja su pokazala davolumen pojedene hrane ima značajan uticaj na osećaj sitosti; visok udeo proteina – proteini uzrokuju bolji osećaj sitosti u odnosu naugljikohidrate i masti; visok udeo vlakana– vlakna su voluminozna, usporavaju prolazak hrane kroz probavni sistem i pomažu da se osećaš sitom duže vreme; niska energetska gustoća– to znači da, u odnosu na svoju masu, namirnica imavrlo malo kalorija. Ovo su...

   ·   pre 2 Godine -22 Mesec  ·   

stil.kurir-info.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Fitnes

    Žena

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane