×

Пратите Palo.rs на Facebook

Posle zaključenja sporazuma, koji je na snagu stupio 16. aprila 1991. godine, Folksvagen je odmah počeo da modernizuje fabriku u Mladoj Boleslavi što je uticalo na poboljšanje kvaliteta čeških automobila. Škoda je u tom periodu u ponudi imala samo jedan model „favorit“ (kao hečbek i karavan). Iako je dizajn potpisao Bertone, „favorit“ je izgledao veoma nespretno i sa tehničke tačke gledišta zaostajao je svetlosnu godinu za modelima koji su se proizvodili u zapadnom delu Evrope. Prvi automobil koji je profitirao od VW tehnologije bila je „škoda felicija“ (od 1994. do 2001. godine), da bi pravi bum naevropskom tržištu napravili „oktavija“ (od 1996.) i „fabija“ (od 1999.). Folksvagen je omogućio Škodi da proširi svoju ponudu tako da su Česi u 2014. godini, prvi put u istoriji, prodali više od milion automobila za 12 meseci. Zanimljivo je da je trećina tih automobila završila na kineskom tržištu.

   ·   pre 3 Godine -25 Mesec  ·   

vesti.mojauto.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Uncategorized

Uncategorized

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane