×

Пратите Palo.rs на Facebook

Kompanije koje imaju najozbiljnije marketinške efekte, za potrebe usvajanja i primene znanja o željama i potrebama korisnika, koriste tzv. CRM alate za automatizaciju prodajnih i promotivnih aktivnosti. Svrha ovih alata je da sa jedne strane automatizuju ponovljive poslovne procese iz oblasti marketinga i prodaje, a da sa druge strane podatke o konkretnim posetiocima veb sajta stave u kontekst odabira tehnika promocije i prodaje, čiji efekti najbolje odgovaraju određenim namerama korisnika. Kako obijediniti onlajn komunikaciju kompanije na jednom mestu – Single Customer View (SCW) Početkom 2018. g. puštena je nova verzija veb sajta za grupnu kupovinu – Grupovina.rs. Kao osnova za upravljanje novim veb sajtom (CMS – Content Management System) odabrano je CRM (Customer Relationship Managment) rešenje Bitrix24, u punoj verziji – zbog evidentiranja svih aktivnosti komunikacije sa korisnicima veb sajta. Ukupan trošak CRM rešenja...

   ·   pre 6 dana 9 sati  ·   

www.draganvaragic.com

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Blogovi

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

 
 

Srodne Teme

Kategorija: Tehnologija

Tehnologija

TV Program | Gledajte sada

Ne postoji program za danas

Naslovne strane