Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Новинар Драгиша Ковачевић послао је писмо Удружењу новинара Србије у којем наводи да телевизија Н1 у извештају о панелу „Реемитовање ТВ програма, размена искустава и праксе“ није објавила изјаве учесника који су имали другачије ставове, између осталог и његов да стране телевизије имају право да реемитују програме у Србији, али не на штету домаћих. Писмо преносимо интегрално. Сви који су видели прилог на ТВ Н1 (извештај објављен и на сајту телевизије и сајту УНС-а), са панела о реемитовању који је организовало Министарство информисања, стекли су утисак да се програми ТВ Н1 и Спорт клуба емитују у Словенији, а затим ти садржаји без икаквих промена и прекрајања РЕЕМИТУЈУ у кабловским мрежама у Србији. Ту тврдњу изнео је генерални секретар РЕМ-а Тодоровић, (подржао га је једино адвокат ОЕБС-а), иако су остали учесници панела били једногласни - ове телевизије годинама грубо крше Законе о електронским медијима и оглашавању и Конвенцију о...

   ·   pre 14 dana 11 sati  ·   

www.uns.org.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

 
 

Srodne Teme

Kategorija: Pravo

    Srbija

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane