×

Пратите Palo.rs на Facebook

U svakom slučaju, na definisanju boljih i jasnijih pravila u odnosima PR i medija ima mnogo posla. Primena zakona i kodeksa, kako medijskih tako i onih koji regulišu rad sektora odnosa sa javnošću, ključna je karika Piše: Gordana Lazarević Saradnja medija i sektora za odnose s javnošću prirodno utiče na novinske tekstove koji svakodnevno dolaze do građana, ali se etičke i zakonske granice koje u toj saradnji treba da štite javni interes kod nas prečesto preskaču. Kompanije, organizacije, institucije, političke stranke i pojedinci koji se pojavljuju u javnosti i utiču na istinito i objektivno informisanje često zalutaju u propagiranje uskih interesa, dok mediji umesto da javnost od toga brane, postaju samo alat za serviranje netačnih podataka i kreiranje lažne slike o našoj stvarnosti. RAZLIČITI POSLOVI: “Mediji i PR su dva različita posla, sa različitim prioritetima. Mediji, odnosno novinari i urednici trebalo bi da naglašeno vode...

   ·   pre 26 dana 7 sati  ·   

www.novimagazin.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

 
 

Srodne Teme

Kategorija: Privreda

TV Program | Gledajte sada

Ne postoji program za danas

Naslovne strane