×

Пратите Palo.rs на Facebook

Iako je udeo električnih modela na automobilskom tržištu još uvek zanemarljiv, nekoliko kompanija uložilo je dosta novca u razvoj ove tehnologije. Među njima je i Nissan, proizvođač najprodavanijeg električnog automobila na svetu, modela Leaf. Pojava još jednog relativno pristupačnog, luksuznog elektromobila na tržištu, kao što je Tesla Model 3, koga je za nepunih mesec dana rezervisalo oko 300.000 kupaca, predstavlja ozbiljnu pretnju po japanskog proizvođača. Zato je Nissan u SAD pokrenuo marketinšku ofanzivu, kako bi pokušao da privuče deo zainteresovanih za kupovinu Modela 3 i ubedio ih da je Leaf bolja opcija. U najvećim američkim dnevnim listovima osvanuo je oglas u kome se reklamira Nissan Leaf uz poruku: "Zašto čekati kada možete da vozite električni Leaf sada?" Japanci aludiraju na to što potencijalni kupci Modela 3 moraju da čekaju na isporuku svog automobila najmanje godinu i po dana s obzirom da je Tesla Motors najavio da...

   ·   pre 3 Godine -27 Mesec  ·   

www.b92.net

PODELITE SA DRUGIMA


KLJUČNE REČI

Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Privreda

TV Program | Gledajte sada

Ne postoji program za danas

Naslovne strane