Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

IZAZOV 2017-Poverenje između agencije i klijenta ključno za uspeh!

Za uspešan odnos između agencije i klijenta poverenje je ključna reč. Međutim, kvalitetan i plodonosan odnos, zasnovan na međusobnom poverenju između klijenta i agencije, nije moguće izgraditi za...

   ·  pre 1 dan 7 sati

www.lumiere.rs

IZAZOV 2017- Zajedničko stvaranje priča u kojima će učestvovati i brend i potrošač jedan od ključnih izazova u 2017.

Personalizacija sadržaja (26 odsto), realtime marketing (24 odsto), mobilni marketing (23 odsto), kao i online komunikacija (21 odsto) i video marketing (20 odsto) – ključni su trendovi koji su obeležili 2016. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa...

   ·  pre 8 dana 1 sat ·  

www.lumiere.rs

Kako zaradivati od AdNow reklama na blogu?

Kako da zaradite od bloga? Pitanje je koje postavljaju gotovo svi blogeri. Jedan od načina da zaradite od bloga jesu reklame koje će se pojavljivati na vašem blogu, u ovom tekstu ću vam predstaviti AdNow oglase, koji se mogu koristiti i u kombinaciji sa AdSense reklamama. Radi se o reklamama koje...

   ·  pre 10 dana 10 sati ·  

jakasifra.blogspot.com

Super Bowl LI

Održan je 51. po redu Super Bowl. Pored velike utakmice i halftime show-a, veliku pažnju privukle su ovogodišnje Super Bowl reklame. Brendovi, kreativci i agencije ponovo su pred sobom imali veliki zadatak- da kreiraju reklamu koja će privući pažnju gledalaca i dugo ostati upamćena. Nimalo...

   ·  pre 11 dana 12 sati ·  

www.lumiere.rs

Održana Pitch Akademija za medijske agencije

U okviru Pitch Akademije, predstavnici IPG Mediabrands mreže održali su u Beogradu trening za regionalne timove agencije UM. Program edukacije vodili su Howard Nead, Chief Growth Officeru IPG Mediabrands i Stefan Burford, Chief Strategy OfficeruIPG Mediabrands, koji su tokom proteklih godina...

   ·  pre 21 dana 6 sati ·  

www.lumiere.rs

Kako 50 godina slatkih radosti stane u minut

Da li postoji veći izazov od kreiranja kampanje povodom pedesetogodišnjice jednog od najvećih i najomiljenijih domaćih brendova svih vremena? Pritom, zadatak nije jednostavan, kreirati kampanju koja će se dopasti svima – jer Plazmu vole svi. “Jedemo je i uživamo u Plazmi od rođenja. Verovatno ne...

   ·  pre 29 dana 7 sati ·  

www.lumiere.rs

    Kategorija: Marketing

      Pošaljite dalje

      Naslovne strane