Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Centar za ženska prava – Da #Neželjena postane #Željena – McCann Beograd

Ne događa se često da jedna kampanja, gotovo u jednom danu, izazove ogromno interesovanje medija, „usija“ društvene mreže, pokrene debatu u javnosti kao i da podstakne dijalog izmedju državnih...

   ·  pre 8 dana 3 sati

www.lumiere.rs

Održana deveta međunarodna konferencija PRilika2017 – Umetnost komunikacije

Jedna od najpopularnijih stručnih konferencija u regionu, PRilika, koju, ove godine deveti put, organizuje Društvo Srbije za odnose s javnošću, održana je juče u event centru Just and Lobby. Ova jednodnevna konferencija okupila je više od 200 PR stručnjaka iz zemlje i regiona, koji su izneli svoje...

   ·  pre 8 dana 3 sati ·  

www.lumiere.rs

Oko 200 radova prijavljeno za UEPS-ovu nagradu

Oko 200 projekata raspoređeno je u 17 kategorija. UEPS ocenjuje da je, ako se prijavljeni radovi posmatraju kao refleksija ukupne godišnje produkcije, srpska advertajzing scena tokom godine bila dinamična. "U ukupnom broju prispelih radova, integrisane kampanje godinama ukazuju na stabilan trend...

   ·  pre 8 dana 23 sati ·  

U čemu je fora sa brkovima u novembru? L’oréal Men Expert – #everyonemovember

Movember pokret ohrabruje muškarce da tokom novembra puste brkove kako bi podigli svest o zdravlju muškaraca – naročito o raku testisa i prostate. L’Oréal podržava ovu akciju kroz Men Expert liniju proizvoda. Kako ovo pitanje ne pogađa samo muškarce već i žene i decu, zašto bi podrška bila...

   ·  pre 23 dana 4 sati ·  

www.lumiere.rs

Intervju – Bart de Vries – IPRA predsednik

Bart de Vriesje predsednik Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću (IPRA), globalna mreža PR profesionalaca i redovni sudija za razne nacionalne i međunarodne PR nagrade,uključujući globalne nagrade Golden World IPRA. De Vries će 06. decembra govoriti i na jednoj od najpopularnijih...

   ·  pre 23 dana 5 sati ·  

www.lumiere.rs

Darko Ivančević – Suština je u kreiranju iskustva i povezivanju potrošača!

Darko Ivančević, VP Globalnog Brenda Staropramen u kompaniji Molson Kors, je marketing stručnjak u industriji piva. Po njegovom mišljenju danas postoje dva stuba uspešnog marketinga – integrisana marketinška komunikacija i iskustveni marketing. I upravo to je ono što će kao predsednik žirija za...

   ·  pre 25 dana 22 sati ·  

www.lumiere.rs

SOCIAL MEDIA trendovi za 2018. godinu

Autor teksta: Una Kostandinović, Social Media Manager agencijeDrive Dok se 2017. bliži kraju, red je da napravimo i presek onoga što se dešava u sferi društvenih mreža. Šta nas to očekuje i kako da se pripremimo za nju? 1) Sadržaj prilagođen načinu života korisnika Ket Han, kreativni strateg u...

   ·  pre 25 dana 22 sati ·  

www.lumiere.rs

    Kategorija: Marketing

      Pošaljite dalje

      Naslovne strane