Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

S godinama mišići postaju sve slabiji, a kosti krtije. To je osnovni razlog zašto dolazi do degenerativnih promena u zglobu kuka, koje su po pravilu praćene bolom. Slabost muskulature i kostiju prilikom pada za većinu starijih od 65 godine dovodi do preloma ovog zgloba. Ovo je najčešći razlog za operaciju kuka i ugradnju veštačkog. Da bi se sprečilo propadanje kukova, najbolja mera prevencije je svakodnevno vežbanje. Strukovni fizioterapeut Vesna Lazović, iz beogradskog Centra za korektivnu gimnastiku, predlaže 10 vežbi kojima možete da ojačate mišiće bokova i sprečite njihovo dalje propadanje. OPRUŽANjE SA BOKA Ležeći položaj na boku. Noga na kojoj ležite je savijena, gornja noga opružena. Podižite gornju nogu sa zategnutim stopalom, zadržite i spustite. Ponovite vežbu 10 puta. Okrenite se na drugi bok i uradite istu vežbu drugom nogom. ŠIRENjE Ležeći položaj na leđima. Opružene noge. Stopalo zategnite, pa opruženu nogu povlačite...

   ·   pre 14 dana 12 sati  ·   

www.novosti.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

 
 

Srodne Teme

Kategorija: Fitnes

    Muškarac

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane