Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

PREPORUKA fitnes instruktora za sve koji žele da razviju mišićnu masu jeste da vežbaju sa tegovima. Pomoću njih se za vrlo kratko vreme mogu postići zavidni rezultati, kao što su povećanje mišićne mase i veća snaga. Kao i kod svake druge fizičke aktivnosti, veoma je važan kontinuitet u vežbanju, a težinu tegova određuje samo cilj koji želite da dostignete. Ukoliko želite samo da povećate mišićnu masu, radite sa lakšim težinama, dok snaga zahteva veća opterećenja. Za vežbanje sa tegovima mogu da se koriste njihovi različiti oblici - šipke, bučice, kao i ketlbel. Ketlbel je vrlo praktična fitnes alatka. Iako je u rekreativnim centrima za trening koriste uglavnom muškarci, ona je podjednako dobra i za trening žena. Predlažemo van neke od najefikasnijim vežbi sa ketlbelom za naglašenije mišiće. RUKE Iz polučučnja jednom rukom podižite ketlbel, a drugu oslonite na bok. Prilikom podizanja ruka se savija u laktu koji se podiže dok ne...

   ·   pre 1 Mesec 6 dana  ·   

www.novosti.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

    Kategorija: Fitnes

      Muškarac

      TV Program | Gledajte sada

      Ne postoji program za danas

      Naslovne strane