Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Naime, dugotrajno sedenje je usko povezano sa opasnošću od pojave teških bolesti, poput dijabetesa, srčanih problema i lošeg rada bubrega. Sedenje u stolici pet dana u nedelji dovodi do ukočenosti tela, skraćenja mišića i bolova u zglobovima. Da bi se ove posledice izbegle, važna je fizička aktivnost. Ukoliko ste od onih kojima stalno nedostaje slobodnog vremena za rekreaciju, preporučujemo da negativan uticaj sedenja umanjite sedeći u stolici. Prenosimo vam šest sedećih vežbi pomoću kojih možete da ojačate mišiće stomaka i izbegnete krivljenje kičme, koje je prvo u nizu posledica načina života koji podrazumeva mnogo sedenja. Rotiranje trupa Sedite na ivicu stolice sa razdvojenim nogama. Ruke opružite u ravni ramena. Nagnite trup blago ka napred i desnom rukom zamahnite ka levom stopalu dok ga ne dodirnete. Vratite se u početni položaj, pa levom rukom zamahnite ka desnom stopalu. Uradite 20 ponavljanja za svaku stranu. Podizanje...

   ·   pre 3 Meseci 3 dana  ·   

www.b92.net

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Fitnes

    Muškarac

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane