Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

TANKI ili predebeli listovi i mlitavi mišići na butinama su najčešće zamerke koje mnoge žene vide na telu kad se pogledaju u ogledalu. Iako su za to uglavnom krivi geni, nedostaci se prilično mogu korigovati vežbama. Ukoliko želite da imate lepe, izvajane i zategnute noge, rekreirajte se redovno. Predložene vežbe mogu da vam pomognu da postignete tri ključne stvari u oblikovanju lepih nogu. Naravno, za najbolje rezultate, vežbe bi trebalo da se kombinuju sa kardio-treningom, kao što su hodanje, vožnja bicikla ili trčanje. Skok iz polučučnja Zauzmite širi raskoračni stav sa stopalima okrenutim napolje. Spustite se u polučučanj sa rukama spuštenim pored tela. Zategnite stomak, ramena povucite unazad i celokupnu težinu prebacite na pete. Skočite uvis sa podignutim rukama vodeći računa da je prilikom skoka celo telo zategnuto. Doskočite opet u polučučanj. Uradite tri serije od po 10 ponavljanja. Pregib sa tegovima Zauzmite raskoračni...

   ·   pre 2 Meseci 19 dana  ·   

www.novosti.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Fitnes

    Muškarac

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane