Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

DA biste ojačali telo i bili spremniji za veće fizičke napore, prvo bi trebalo da aktivirate glavne mišićne grupe - rameni pojas, bokove i stomak. Jačajući ove delove tela povećaćete potencijal za bilo koju drugu fizičku aktivnost. S obzirom na to da u ovo doba godine više vremena provodite napolju, moći ćete spremnije da prihvatite izazov vožnje bicikla, džogiranja u prirodi, vežbanja na svežem jutarnjem vazduhu, a smanjiće se mogućnost povređivanja. Predlažemo vežbe koje na najbolji mogući način jačaju ramena, zatežu bokove i stomak. Podizanje kukova Lezite na bok, tako da je celo telo opruženo i zategnuto, oslanjajući se na podlakticu ruke. Kukove podižite od podloge tako što ćete se opirati o podlogu. Radi pravilnog izvođenja vežbe važno je da ne pomerate kukove ni napred ni nazad. Ponovite od 10 do 20 puta na jednom, a zatim na drugom boku. Uradite po tri serije. Sklekovi Telo je u položaju skleka, zategnuto i oslonjeno...

   ·   pre 2 Meseci 15 dana  ·   

www.novosti.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Da biste ojačali telo i bili spremniji za veće fizičke napore, prvo bi trebalo da aktivirate glavne mišićne grupe - rameni pojas, bokove i stomak. Jačajući ove delove tela povećaćete potencijal za bilo koju drugu fizičku aktivnost. S obzirom na to da u ovo doba...

   ·   pre 2 Meseci 15 dana  ·   

www.novimagazin.rs

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Fitnes

    Muškarac

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane