Hot topics 

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Napadnite ovu „tvrdoglavu“ mišićnu grupu i dodajte ozbiljnu masu na donji deo vaših nogu. Neki ljudi su rođeni u bogatoj porodici, drugi imaju sjajne intelektualne sposobnosti a neki se pak mogu pohvaliti izuzetnim mišićima lista. Određeni broj vežbača i profesionalnih bodibildera imaju tu genetsku predispoziciju da im nije potrebno puno da bi izgradili impresivan donji deo nogu. Međutim, genetika nije uvek jedini problem kada je reč o slabijim mišićima lista, već je u većem broju slučajeva to posledica neadekvatnog treninga kao i manjak fokusa na tu mišićnu grupu. Želite veće listove? Ove vežba će vam postati omiljena! Ovo je šest jedinstvenih trening metoda koje će vam pomoći da zapalite mišićna vlakna vaših listova. 1. U periodu od 2 do 4 nedelje trenirajte mišiće lista tokom svakog treninga pre vašeg standardnog treninga. Vežbajte između 4 i 6 serija po treningu sa različitim vežbama svakog dana. 2. Svake večeri pre odlaska u...

   ·   pre 4 Meseci 3 dana  ·   

www.menshealth.rs

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Fitnes

    Muškarac

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane