Hot topics 

STRESOM BRUKSIZAM

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Visoki rizik Loše prehrambene navike mogu dovesti i do visokog rizika od moždanog udara, tvrde stručnjaci. Kako biste živeli kvalitetnije i zdravije te umanjili tu mogućnost, smanjite unos namirnica s visokim udelom masti i holesterola, kao i prerađene, slatke i slane hrane. U dnevnu prehranu uvrstite više voća i povrća bogatih antioksidansima . 1. Pasulj i grašak - Dobar su izvor belančevina i vlakana koji pomažu kod snižavanja holesterola i visokog krvnog pritiska, koji su česti krivci za moždani udar. Imaju visok udeo folne kiseline, koja je dobra u zaštiti mozga. 2. Orašasti plodovi i semenke - Još jedan odličan izvor folne kiseline su semenke i orašasti plodovi. Možete ih koristiti kao dodatak jogurtu i ovsenim pahuljicama. Slobodno pospite malo semenki i po salati. Bademi, orasi, lanene semenke, čija semenke, suncokretovo i sezamovo seme bogati su zdravim mastima, posebno omega-3 masnim kiselinama. Dve porcije 3. Riba - Odličan...

   ·   pre 1 Mesec 3 dana  ·   

www.b92.net

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Zdravlje

Lifestyle

TV Program | Gledajte sada

Ne postoji program za danas

Naslovne strane