×

Пратите Palo.rs на Facebook

Način na koji kompanije, ali i mediji prikupljaju lične podatke preko svojih sajtova, od avgusta bi trebalo da budu regulisani u Srbiji po uzoru na Evropsku uniju. To bi, objašnjava vođa tima za medijsku podršku Davor Marko, značilo bolju kontrolu i transparentnost prikupljanja i skladištenja ličnih podataka, dok za istraživačke novinare postoje izuzeci. Ipak, predsednik AOM-a Dragan Petković kaže da ništa od toga u Srbiji nije jasno izdefinisano. Nakon velike afere sa Fejsbukom kada su privatni podaci netransparentno i nehumano korišćeni, kako kaže Marko, Evropska unija rešila je da donese sistemsko rešenje kako bi se ovo rešilo. Okvirna regulativa o zaštiti ličnih podataka, kako kaže, usvojena je u maju prošle godine. U Srbiji je, dodaje, Zakon usvojen u novembru 2018. Zakon u Srbiji je prepisan od evropskog. Ne prilagađen, već prepisan. Zato je bitno da se do avgusta ove godine, kada Zakon stupa na snagu, svi akteri pripreme za...

   ·   pre 2 Meseci 13 dana  ·   

www.juznevesti.com

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Evropska Integracija

    Politika

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane