×

Пратите Palo.rs на Facebook

BMW je blagi rast prodaje zabeležio zahvaljujući povećanoj tražnji kupca za SUV/krosover modelima X familije, a naročito vozilima X2 i X3. U 2018. ukupno je isporučeno 792.590 automobila koji u nazivu modela imaju slovo X, što predstavlja rast od 12,1% na godišnjem nivou. SUV automobili činili su 37,1% ukupne prodaje BMW-a, što je više nego 2017. kada je njihovo učešće u prodaji iznosilo 33,8%. Značajan rast prodaje upisao je i BMW Serije 5. U 2018. isporučeno je 328.997 ovih vozila uz skok od 12,7% u poređenju sa 2017. godinom. Uspešan je bio i BMW-ov sportski ogranak, M odeljenje, sa 102.780 prodatih jedinica, uz rast od 27,2% na godišnjem nivou. Osim matičnog brenda, i čitava BMW grupa zabeležila je bolji prodajni rezultat u 2018. Ukupno je isporučeno 2.490.664 automobila (+1,1%). Rast je imao još jedan auto-brend koji posluje u okviru grupacije BMW – superlukuzni Rolls Royce (+22,2; 4.107 vozila), dok je MINI, takođe kao deo...

   ·   pre 2 Meseci 12 dana  ·   

www.b92.net

PODELITE SA DRUGIMA


Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Auto

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane