Hot topics 

MODEL REDIZAJNIRAN

 
×

Пратите Palo.rs на Facebook

Tekst - Dejan Danilović; Izvor - Auto Magazin Toyota je napravila veliki napredak u svom imidžu. Do pre samo dve decenije (kako vreme brzo leti!) modeli ovog proizvođača važili su za izuzetno kvalitetne, ali površno dizajnirane i ne previše skupe automobile. Usledile su potom strateške promene - pažljivo pozicioniranje na tržištu Toyotu je ubrzo dovelo na vodeće mesto u automobilskoj industriji. Od kompanije koja bi u nekom filmu bila potpisana pod "učestvovali su i ...", japanski gigant stigao je do lidera u dizajnu, tehničkim rešenjima i prodaji. Modeli japanskog proizvođača postali automobili koji se svrstavaju u sam vrh gotovo svake od klasa, a to znači da važe za prestižne i luksuzne automobile krcate opremom. Trenutno je u MPV segmentu, kome pripada i Verso koji se našao na našem testu, najpopularniji turbo-dizel zapremine 1.6 litara. Naravno, ovi motori nastali su kao plod takozvanog "daunsajzinga", i tu su da zamene...

   ·   pre 3 Godine -19 Mesec  ·   

www.b92.net

PODELITE SA DRUGIMA


KLJUČNE REČI

Sve vesti

Komentari (0)

 Ulogujte se da ostavite komentar

Srodne Teme

Kategorija: Domaća Autoindustrija

    TV Program | Gledajte sada

    Ne postoji program za danas

    Naslovne strane